Om man hjälper andra brukar de oftast hjälpa en tillbaka och hur det skapar en effektivisering är Lars J O Larsson expert på. Ingen lämnar hans föreläsningar utan att veta vilken steg som varje individ ska ta!
Lars J O Larsson
Lars J O Larsson
Ingen förpliktelse
Skicka enkelt en förfrågan. Du får snabbt svar och exempel på pris och datum
Lars J O Larsson
Lars J O Larsson hjälper företag och organisationer att förbättra kommunikationen och göra sitt budskap mer begripligt och övertygande.
Lars J O Larsson är en magisk historieberättare som hjälper företag att lyfta fram sina historier, väva berättelser att svepa tjänsten i och få med kunderna på en resa de aldrig glömmer. Han är retoriker och hjälper företagsledare såväl som politiker med deras budskap.
Lars är också en skicklig kommunikatör och har många kundservice- och försäljningsutbildningar på meritlistan. Tillsammans med kursdeltagarna bygger han en helhet som blir företagets största konkurrensmedel – en personlig upplevelse att återberätta och uppleva igen.
Lars J O Larsson visar vikten av att tjäna. Om vi tjänar en annan tjänar vi båda på det. Om vi kan sluta sälja och istället börja hjälpa kunden att köpa tjänar vi båda på det.
Lars visar hur vi samspelar med varandra och vad det gör som skapar det där klicket mellan människor. Eller tvärtom. Hur konflikter föds och göds. Lars arbetar inom ett brett område kring frågor av kommunikation: imponerande kundservice och klagomålshantering, kris- och mediahantering, svåra samtal, effektiva möten, personlig effektivitet, konsultativt sälj, retorik, förhandlingsteknik.
Han har sedan början av 90-talet hjälpt framgång åt otroligt många människor, de människor som utgör företag och organisationer.
Lars är en glimrande föreläsare och en skicklig utbildare. Han har kul. Och deltagarna också. Kan man få deltagarna att le, kan man få dem att lyssna. Och det är början till förändring.
Ingen förpliktelse
Skicka enkelt en förfrågan. Du får snabbt svar och exempel på pris och datum
Relaterade föreläsare
Paal Evjenth
Som barn ger man sig med huvudet in först och vet att man kommer vinna och klara det, men någonstans på vägen tappar man det självförtroendet och går runt med svansen mellan benen. Det vill Paal Evjeth se en förändring på för han vet att alla är vinnare! Boka en föreläsning med Paal och ta […] Läs mer härFilip Reineby
Den stammande retorikern med inspirerande och lärorika föreläsningar som motiverar och stärker din kommunikation Läs mer härSusanne Einhorn
Man får sig super nöjda kunder om man har lyckliga säljare som gör att vinsten går i taket. Det säger iallafall Susanne Einhorn. Det behövs ingen helrenovering för att detta ska funka, utan det är smågrejerna som gör den stora skillnaden, Läs mer här