Elin Eriksson och Erik Sanderoth

Elin Eriksson, Erik Sanderoth, Valentin Experience, Customer Experience, kommunikatörer, kreatörer, reklamare, reklam

Strateger med expertis inom Customer Experience, Service Design, produkt-, tjänste- och varumärkesutveckling

Elin Eriksson och Erik Sanderoth är båda Business Designers och har arbetat med en mängd små och stora varumärken i alla tänkbara branscher. Under en timma föreläser de på ett underhållande och inspirerande sätt om vikten av värdeskapande kundupplevelser och hur ett företags förståelse för sina kundgruppers kundresor möjliggör effektivare produkter, tjänster och kommunikation.

Ingen förpliktelse

Skicka enkelt en förfrågan. Du får snabbt svar och exempel på pris och datum

  • Hidden

Erik och Elin fann varandra i sin delade övertygelse om att allt börjar och slutar med kunden. Och att all affärs-, kommunikations-, tjänste- och produktutveckling bör grunda sig i kundens upplevelse av att ta del av en tjänst eller produkt. Tillsammans har de introducerat och implementerat Service Design i reklambranschen och hjälpt företag få ökad förståelse för sina olika kundgrupper, dra insikter från kundresor och planera och implementera strategiska insatser utifrån dessa.

Föreläsningen innehåller flera nyttiga lärdomar och aha-upplevelser och ger svar på varför Customer Experience är så viktigt för verksamheter och varumärken idag. Elin och Erik berättar hur man går tillväga för att designa värdeskapande kundupplevelse
samt ger inspirerande case att lära sig av. Föreläsningen är lika relevant för alla kompetenser och avdelningar och poängterar vikten av en intern samsyn kring kundens behov och hur alla kompetenser i bolaget tillsammans måste agera utifrån den insikten.

Upplägget är en föreläsning på en timme som kan kompletteras med en workshop på fyra timmar där Elin och Erik fokuserar på hur er organisation skapar värde för kunden idag och hur ni vill och bör skapa värde för dem imorgon. På så vis får varje företag ut maximalt av dagen och får med sig konkreta verktyg att använda för att arbeta kundcentrerat.

Att ha förståelse för vikten av värdeskapande kundupplevelser är kunskap som alla företag behöver besitta! Idag anser nämligen 9 av 10 företag att kundupplevelsen är deras främsta konkurrensverktyg – ändå är det bara 1 av 100 som lyckas skapa en enastående kundupplevelse.

Erik och Elin ger en föreläsning som på ett underhållande och inspirerande sätt ger kunskap och förståelse för vikten av att leverera en allt igenom positiv kundupplevelse. Idag föreläser Elin och Erik för fulla hus hos organisationer, företag och skolor runt om i landet. Ni hittar dem exklusivt hos Talarmäklarna.

Ingen förpliktelse

Skicka enkelt en förfrågan. Du får snabbt svar och exempel på pris och datum

  • Hidden

Relaterade föreläsare