Stefan Saidac

Stefan Saidac

Hur kommer det sig att vissa varumärken blir omåttligt mer populära än andra och vad kan man som företag lära sig det? Stefan Saidac föreläser om just detta. Hur det kommer sig att hjärnan intalar sig själv att vissa varumärken är mer värda att köpa och att det finns skillnad på personerna som väljer att köpa olika produkter. Det handlar mycket om värderingar, och hur goda värderingar leder till framgång.

Ingen förpliktelse

Skicka enkelt en förfrågan. Du får snabbt svar och exempel på pris och datum

Stefan Saidac

Stefan Saidac föreläser om värderingar, arbetsglädje och varumärke på ett sätt som får dig att öppna ögonen och se på sakerna i ett nytt perspektiv.

Stefan talar bland annat om hur hjärnan lurar oss att gilla och välja ett märke framför ett annat, och om nyckeln till lyckade affärer. Han visar hur värderingar kan leda till förbättringar, nöjdare medarbetare och kunder. Stefans föreläsningar passar företag i alla branscher som vill bygga upp sitt varumärke, arbeta med sina värderingar och attityder – och skapa mer arbetsglädje.

Stefans föreläsningar

Stefans föreläsningar är omåttligt populära och passar organisationer i alla branscher. Föreläsningarna är både inspirerande och underhållande samtidigt som de ger massor av nya kunskaper och insikter. Stefan engagerar deltagarna och skapar samsyn genom gemensamma övningar och tänkvärda frågeställningar. Exempel på föreläsningar:

Fungerande värderingar leder till framgång – Stefan ger spännande exempel på hur företag lyft sig med hjälp av sina värderingar. Att arbeta med värderingar ger konkreta förbättringar, bidrar till en attraktivare och positivare företagskultur. Företag med fungerande värderingar är stabilare och lyckas rekrytera och behålla rätt människor.

Varumärke – Vinna eller försvinna? Varför blir vissa varumärken omtyckta, och andra inte? Stefan berättar om hur varumärken blir attraktiva och lönsamma. Vad kan man lära sig av de bästa varumärken som förstår sin kund bättre än andra? Han ger också insikter om det digitala varumärket, ett annat sätt att tänka och arbeta.

Stefans erfarenheter

Stefan har lång erfarenhet som rådgivare inom kommunikation, värderingar/ värdegrund och varumärke. Han har arbetat med både svenska och internationella uppdrag som Absolut Vodka, Arla, H&M, SEB och Toyota. Han samarbetar idag med företags ledningsgrupper och marknadsansvariga kring varumärkesfrågor.

Ingen förpliktelse

Skicka enkelt en förfrågan. Du får snabbt svar och exempel på pris och datum

Relaterade föreläsare

Föreläsningsämnen med Stefan Saidac

Close Menu