Utveckling

Elin Eriksson, Erik Sanderoth, Valentin Experience, Customer Experience, kommunikatörer, kreatörer, reklamare, reklam

Elin Eriksson och Erik Sanderoth

Elin Eriksson och Erik Sanderoth är båda Business Designers och har arbetat med en mängd små och stora varumärken i alla tänkbara branscher. Under en

Tomas Lönn

För att lyckat genomföra en förändring, oavsett i jobbet eller privat så gäller det att vi förstår olika ageranden och personer väljer att göra vissa

Lennart Jangälv

Lennart Jangälv menar att ledning handlar om att testa nya saker som snabbast och enklast fixar problemen och situationer. I hanns föreläsningar får ni med

Lars-Johan Jarnheimer

Att våga gå en ny väg innebär ofta vinst, men då måste man också ha rätt. Att hitta den gylle medelvägen är just vad Lars-Johan

Hampus Nessvold

Att bryta normer är tufft, men det gör Hampus med bravur. För att få ett nytt samhällsklimat måste förändringar göras, och Hampus börjar det han

Blossom Tainton-Lindquist

Hur extrem måste man leva för att verkligen må bra? Ska man leva på mikrogrönt och träna varje dag? Blossom menar att en sund hälsa

Sofia Svanteson

När man väl lever och befinner sig i det digitaliserade samhället kan man använda sig av det, det menar iallafall Sofia Svantesson. De nya tekniska

Morgan Alling

Morgan Alling är Sveriges kram-björn, och hans föreläsningar är delvis tunga men väldigt viktiga. Han talar för den breda massan, och det är lätt för

Mike Florette

På dagens arbetsmarknad finns olika digitala generationer, de som fötts upp i det digitala, och de som växt in i det. Mike Florette talar om

Mikael Reijer

Att våga förändra, och att inte ge upp kräver kraft och viljestyrka. Att kunna lägga sig själv åt sidan och förstå sig på hur andra

Stäng meny